1 - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Alysha Schrader - WaarBenJij.nu 1 - Reisverslag uit Doetinchem, Nederland van Alysha Schrader - WaarBenJij.nu

1

Blijf op de hoogte en volg Alysha

28 Januari 2014 | Nederland, Doetinchem

Vanmorgen werd ik wakker en er stond een 1 links bovenin het scherm van mijn mobieltje. Mijn mobiel is in september begonnen met aftellen, en nu is het zover. Nog maar één dagje en dan gaan we naar Curaçao. Morgen rond deze tijd zitten we in het vliegtuig en hopen we de 9 uur durende vliegreis te overleven.
Maar eerst vandaag nog even overleven. Er liggen 100miljoen to-do en to-buy lijstjes op mijn kamer. Oh en op één van die lijstjes staat koffers inpakken. Snoepsie. Ik zou ook eens mijn dingen op tijd geregeld hebben...
Maar goed, het is nu tijd voor de laatste loodjes (hopelijk zijn ze niet zo zwaar). Mijn afscheidsfeestje heb ik gehad, net als mijn laatste wedstrijd (en surprise-borrel met mijn team). Nu als een malle aan de slag om alles te regelen en dan is het bijna tijd om te gaan! WIEHOE :D

  • 28 Januari 2014 - 11:55

    Marleen:

    Heeel veel plezier! en ik ben benieuwd naar je verhalen. Groetjes,
    Marleen

  • 28 Januari 2014 - 13:39

    Mirjam:

    Successssss! Hoe ver ben je al (ik gok: koffer van Lambics kamer gepakt en open op de grond neergelegd? --> mooi op schema)? xxxxxxxxxxx

  • 28 Januari 2014 - 14:38

    Adje:

    succes met je lijstje en voor morgen een hele goede reis, knuffel van ons

  • 28 Januari 2014 - 16:35

    Alice:

    Heel veel succes met de laatste loodjes en een hele goede reis

    Ga je verhalen zeker volgen


  • 28 Januari 2014 - 16:53

    Esther:

    Nou heel veel plezier en succes! ik ken Curacao wel aardig goed en ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. En ik ga je reisverslag lekker in de gaten houden. Ben benieuwd!

  • 28 Januari 2014 - 20:58

    Tineke:

    Je zult nu wel alles ingepakt hebben en nog een paar kleine dingetjes to do.
    Heel veel succes en plezier. Ik ga je volgen.... via je blog dan.....hihi
    Groetjes Tineke xx

  • 29 Januari 2014 - 18:10

    Jos:

    en alweer met beide beentjes op de grond?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Alysha

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 8210

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 29 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: